Forfatter: Hedvig Montgomery
Utgivelseår: 2018

Miraklenes tid

Av: Hedvig Montgomery
Miraklenes tid er den essensielle boken for deg med barn i alderen 0-2 år.
Bokklubbpris kr 299,00
NB! Som medlem av Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til kun kr. 299,-
Er du allerede medlem kan du logge deg inn (øverst på siden).
Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn når du fullfører handelen og få rabatterte priser. I tillegg vil du kunne velge en velkomstbok.
Husk at det ikke er noen kjøpsplikt i bokklubben!
Å få en baby er et mirakel. Hver eneste gang. Og som forelder vil du så gjerne gjøre det rette. Denne boken er en guide på veien. Til søvn, mat og lek, til ordene som begynner å komme og behovene som melder seg. Boken er en reise gjennom milepælene alle nye foreldre har foran seg, men først og fremst gir den tryggheten både du og barnet trenger for å utvikle et langt og godt forhold sammen.

Psykolog og familieterapeut Hedvig Montgomery har 20 års erfaring med arbeid blant barn og familier. I denne boken hjelper hun deg å skille gode råd fra dårlige, og hun viser deg hvordan du - i alt dette kaoset - finner din egen foreldrestemme. I tillegg deler hun egne erfaringer og triks for å hjelpe både barn og foreldre gjennom en tid full av mirakler - og store utfordringer.

"Miraklenes tid: 0-2 år" er den andre boka i serien "Foreldremagi".