Forlag:  Pedagogisk Forum
Utgivelseår: 2024 (1. utgave)

Avdelingsboka 2024/2025

Emneknagger: Barnehageadministrasjon
Ved kjøp av 4 eller flere: kr 165,00
Forhåndsbestill boken
På lager: 01.05.2024

Med Avdelingsboka får du en planleggingskalender for hele barnehageåret 2023-2024 - fra august til august. Du får også en fremmøteprotokoll hvor du holder oversikt og orden over barna som er i barnehagen.

Egne sider over de ulike gruppene, hvilke barn som har vært på tur, vært ordensbarn, hvem som har betalt til foreldrekassen etc.

Oversikt over primærkontakter, leke- og arbeidsgrupper og opplysninger om barna.

Praktiske skjemaer til kopiering og som du kan ha nytte av i barnehagehverdagen.

Avdelingsboka er spiralisert - slik at den er lett å bruke.

Pris kr 185,- ved bestilling av 4 eller flere kr 165,- pr. stk.

cover
kr 299,00