Forfatter: Magne Raundalen
Innb: Heftet

Magne på en søndag

Av: Magne Raundalen
Barnepsykolog Magne Raundalen presenterer her sin kunnskap, tanker og verdier rundt barn og barndom. Den perfekte gave til alle voksne!
Magne Raundalen: "Det skjedde på en søndag. På facebook. Jeg fikk en skikkelig oppfordring, egentlig en klage, fordi jeg satt der med all min kunnskap og tanker om barn uten å dele med andre. Faktisk uten å tenke meg lenge om skrev jeg at jeg ville sende noen betraktninger hver søndag fra nå av. Jeg var blitt godt over 70år og tenkte jeg får se hvor lenge jeg holder. Deretter skrev jeg Magne på en søndag i nesten to år, helt til jeg tok en pause den dagen jeg fylte 75. Det har vært en glede å skrive, fordi jeg fikk så mange personlige reaksjoner. Fordi jeg ikke fikk betalt. Og fordi jeg ikke hadde noen redaktør. Jeg var en fri gammel mann. Men for sikkerhets skyld sendte jeg alle på forhånd til mine barn, Jon og Gunvor, i tilfelle jeg skulle begynne å surre."

Alle disse tekstene er nå samlet i bokform, til inspirasjon og opplysning for alle som har barn i livet sitt!