Forfatter: Anne Lise Borgen
Utgivelseår: 2014

Mine første ABC kort

Av: Anne Lise Borgen
Inviter til en leken innføring i bokstavenes magiske univers med gøyale figurer og rim!
I esken finner du 29 solide kort, som tar for seg alfabetet bokstav for bokstav, oppmuntrer barnet til å kjenne igjen bokstavene og knytte sammen bilde og tekst. På idékortet finner dere morsomme bokstavleker som barnet vil elske! Kortene er deilige å ta i, trykket med vegetabilske farger, biologisk nedbrytbare, og store og gode med sin A5 størrelse.