Forfatter: Anne Berg

Av: Anne Berg
Bokklubbpris kr 198,00
NB! Som medlem av Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til kun kr. 198,-
Er du allerede medlem kan du logge deg inn (øverst på siden).
Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn når du fullfører handelen og få rabatterte priser. I tillegg vil du kunne velge en velkomstbok.
Husk at det ikke er noen kjøpsplikt i bokklubben!
I all bevegelse er det en viss form for rytme. Når vi løper, hopper, klatrer, svømmer og går på ski, er det en rytme. Rytme innehar en makt som påvirker våre sanser. Med rytme som pedagogikk aktiveres hele kroppen, nervesystemet bygges og hjernen utvikles på en allsidig måte. Boka gir et innblikk i hjernens betydning for hvordan rytme og språk, læring og konsentrasjon henger sammen, samt en mengde praktiske eksempler som kan gjennomføres i barnehagen.