Forfatter: Knut Rune Johansson
Forlag:  Pedagogisk Forum
Utgivelseår: 2017

Vask deg på henda før du snakker med meg!

Av: Knut Rune Johansson
En inspirasjonsbok som kombinerer pedagogikk, poesi og fotografier av barn!
Gjennom korte poetiske tekster  fanger forfatteren og fotografen  Knut Rune Johansson,  barndommens unike verdi på en måte få andre klarer. Dette er en perle av en bok om lek, glede, hverdagsmagi og  vennegaranti. Boka gir ikke bare gir et annerledes perspektiv på barndommen, men også livet i barnehagen. Bruk den som inspirasjon  på personalmøter eller les på  trikken på vei til jobb. Vi garanterer en annerledes leseopplevelse!