Forfatter: Gunilla Guvå
Innb: Heftet

Fra JEG til VI

Av: Gunilla Guvå
Hva gjør vi med barn som ikke utvikler seg og lærer som andre i en gruppe? Hva skal vi gjøre med de som bråker og ødelegger for de andre barna? Hvordan får vi barn som er utenfor gruppen inn i gruppen?

I denne boken presenteres du for hvordan du som pedagogisk leder skal klare å få en samling individer fra en jeg-fase til en vi-gruppe, der alle kommer til sin rett utifra sine forutsetninger. Og du får mange konkrete tips til hvordan du får med deg de barna som av ulike grunner ramler utenfor gruppen.

Boken er en revidert nyutgivelse av bøkene:
Från JAG till VI og Men JAG då?! - nå i norsk utgave.

Forfatteren Gunilla Guvå er leg. psykolog og fil.dr i psykologi Hun arbeider som psykolog innen barnehage og skole i Södertälje kommune og som forsker på institutionen för beteendevetenskap ved Linköping universitet.