Forlag:  Pilar forlag
Utgivelseår: 2019

Barneskoleårene

I denne fjerde boken i Foreldremagi-serien guider Hedvig Montgomery foreldre gjennom årene der barnet finner sin plass i det store fellesskapet.
Bokklubbpris kr 299,00
NB! Som medlem av Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til kun kr. 299,-
Er du allerede medlem kan du logge deg inn (øverst på siden).
Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn når du fullfører handelen og få rabatterte priser. I tillegg vil du kunne velge en velkomstbok.
Husk at det ikke er noen kjøpsplikt i bokklubben!
Barneskoletiden er full av store følelser som er vanskelige å kontrollere, og en jakt på hva det vil si å være «meg». Det er i disse årene barnets personlighet formes. Det er et prosjekt fullt av sårbarhet. Frykten for å havne utenfor eller å miste ansikt er stor, og barna er sosiale nybegynnere i en tilværelse full av mattelekser, skjøre vennskap og andre bekymringer.

Montgomery gir metodene og rådene du trenger på veien mot det å få trygge og passe lykkelige barn. Og hun svarer på det alle foreldre spør seg om: Hvordan oppnår jeg at barnet kommer til meg når noe er vanskelig? Hva gjør jeg om barnet mitt er ensomt? Hvor mye tid skal vi bruke på lekser?

Dette er boken som gjør deg til den forelderen du ønsker å være.