Forfatter: Tom Rune Flagstad, Grete Helle
Forlag:  Kommuneforlaget
Utgivelseår: 0

Verktøy som virker i verdistyrte barnehager

Av: Tom Rune Flagstad, Grete Helle
Emneknagger: VerdigrunnlagLederpraksis
Denne boken inneholder beskrivelser av mer enn 30 ulike verktøy og metoder til bruk i barnehager som ønsker å være verdistyrte.
I boken finner du verktøy for å komme frem til barnehagens verdigrunnlag for foreldresamarbeid, for medarbeiderutvikling og for å kvalitetssikre og kvalitetsutvikle barnehagen. Her er det metoder for å utvikle refleksjon, kreativitet, problemløsningsevne, vurderings- og analysekompetanse.

Det faglige grunnlaget for verktøyene finner du i boken Ledelse av verdistyrte verktøy

Bøkene kan kjøpes hver for seg her i barnehagebutikken.

Hvis du melder deg inn i Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til rabattert pris (Kr. 650,-). Dette er aktuell månedens hovedbok.

I tillegg kan du velge flotte velkomstgaver som Svanhildsreise eller Samtalverktøy om mobbing, vennskap og fellesskap.

bokklubben