Forfatter: Eli Thorbergsen
Innb: Heftet

Barnehagens uterom

Av: Eli Thorbergsen
Uterommet er barnehagens største rom og det som foregår der er viktigere enn noen gang.
Bokklubbpris kr 172,00
NB! Som medlem av Pedagogisk Bokklubb får du denne boken til kun kr. 172,-
Er du allerede medlem kan du logge deg inn (øverst på siden).
Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn når du fullfører handelen og få rabatterte priser. I tillegg vil du kunne velge en velkomstbok.
Husk at det ikke er noen kjøpsplikt i bokklubben!
Forfatter Eli Thorbergsen ønsker å øke vår bevissthet om uterommets betydning for barna og leken, og hun kommer med konkrete forslag til hva som kan gjøres. Boken henvender seg både til barnehagens ansatte og førskolelærerstudenter.

Eli Thorbergsen er utdannet førskolelærer og arbeider som høgskolelektor i forming ved høgskolen i Telemark. Hun har tidligere skrevet bøkene Barnehagens rom og Barn og materialer.