Forfatter: Gunilla Bergstrøm
ISBN: 9788202035747

Heng i. Albert Åberg

Av: Gunilla Bergstrøm
«Ja, jeg skal bare ...» Pappa Åberg sier at Albert må kle på seg, men Albert synes det er like viktig at dukken Lise får på klær. Albert må også spise grøten sin før den blir kald, men like viktig er det vel å få parkert leiebilen på øverste hylle?
Albert må også spise grøten sin før den blir kald, men like viktig er det vel å få parkert leiebilen på øverste hylle? Albert finner flere oppgaver som er viktigere enn morgenstellet og da han omsider står ferdig påkledd i gangen … Hvor er pappa? Jo, pappa sitter med hodet ned i morgenavisen. «Jeg skal bare lese ferdig» sier pappa, og da ler Albert.

Albert er en herlig liten fyr som finner på mye rart - akkurat som de fleste andre barn i barnehagealderen. Dette er en herlig fortelling om morgenstell og morgenstund. Passer for barn fra 3-4 år.