Forfatter: Gunilla Bergstrøm
ISBN: 9788202137830

Albert sitter barnevakt

Av: Gunilla Bergstrøm
Albert skal sitte barnevakt for lille Nurket. Men det blir ikke helt som han hadde forestilt seg. Albert har fått jobb. Han skal sitte barnevakt for lille Nurket. Albert gleder seg til å lage en riktig kosestund - gi Nurket kveldsmat, lese eventyr for ham, putte ham i seng og passe godt på ham. Men det blir slett ikke som Albert har tenkt seg. Nurket sier han kan selv. Og han vil ikke høre eventyr om den lille kyllingen - han vil høre om monster og kniver og farlige ting...