Forfatter: Hilde Hodnefjeld

Av: Hilde Hodnefjeld
Emneknagger: SinneFedre
«Årets klokeste høytlesningsbok»

Når speilet knuser, blir pappa sint. Når jeg søler med melken, blir pappa sint. Han blir alltid sint! Men det er jo ikke min skyld. Det er fuglen som får meg til å gjøre det.

Hilde Hodnefjeld har skrevet og tegnet en historie om hvor vondt det er å få kjeft, særlig når du ikke gjorde det med vilje.

Uppsa handler om å finne ut av hvordan man kan leve med en ulykkesfugl på skulderen.

«Hilde Hodnefjelds bok har forutsetninger for å bli en bok man husker.» Morten Olsen Haugen, Aftenposten

«Denne boka er så absolutt verdt en lesestund med en liten en i armkroken.» Shana Fevang Mathai, NRK

«Årets klokeste høytlesningsbok» Kristine Isaksen, VG - TERNINGKAST 6!