Forfatter: Anna Fiske
Utgivelseår: 2019
Innb: Innbundet
ISBN: 9788202616878

Hvordan lager man en baby?

Av: Anna Fiske
I Hvordan lager man en baby? tar Anna Fiske for seg spørsmålene alle barn lurer på: Hvordan kommer babyen seg inn i mammas mage? Hvem kan lage en baby, og hvordan gjøres det egentlig?
Gjennom lekne og fargerike illustrasjoner viser hun helt konkret hvordan man lager en baby, enten det er på den "tradisjonelle" måten eller ved hjelp av prøverør.
Boka ufarliggjør et evig aktuelt tema, og gir foreldre og barn et glimrende utgangspunkt for videre diskusjon.

Boken har fått terningkast 6 i VG:
Den prisbelønte barnebokforfatteren Anna Fiske har laget en fantastisk feel good-barnebok om tema som får voksne til å famle med ordene og barn rope «æsj, så ekkelt».

For barn fra 4 år og oppover.

Her kan du bla i denne fantastiske boken - som bør finnes i alle barnehager!