Forfatter: Tor Åge Bringsværd
Illustratør: Anne G. Holt
Forlag:  Gyldendal Norsk Forlag AS
Utgivelseår: 2023 (1. utgave)
ISBN: 9788205576223

Ruffenbarna og det farlige monsteret

Av: Tor Åge Bringsværd
Emneknagger: RuffenFabeldyr
Bøkene om Karsten og Petra er blant de mest populære barnebøkene 3-6 år. Om vennskap og lek.

Ruffenbarna skal sove borte uten mamma og pappa for første gang! De skal overnatte hos griffegutten Popo, som er den beste vennen deres fra barnehagen.

Men i Griffenberg der Popo bor, er det ikke vanlig å leke med andre dyr. Og når barna må gjemme seg for noen slemme griffegutter, finner de en mørk grotte.

Hva er det som gjemmer seg der inne i mørket?

Dette er tredje bok i serien om Ruffenbarna - et magisk og spennende univers, illustrert av Thore Hansen og skrevet av Tor Åge Bringsværd.

cover
kr 299,00