Forfatter: Casper Kongstein
Forlag:  Fagbokforlaget
Utgivelseår: 2021 (1. utgave)

Samarbeidsutvalg i barnehagen :

håndbok for foreldre, ansatte og eiere - om barnehagesystemet, roller og ansvar, rettigheter og plikter, lover og forskrifter

Av: Casper Kongstein
Emneknagger: Samarbeidsutvalg
For å kunne gjøre et godt arbeid i foreldreråd og samarbeidsutvalg, er det viktig at foreldrene vet hva oppgaven går ut på. Denne håndboken er et viktig hjelpemiddel i dette arbeidet.

I denne boken får du svar på blant annet dette: Hvem bestemmer i barnehagesystemet? Styringsdokumenter for barnehagen De voksne i barnehagen - roller og ansvar Foreldrene i barnehagen Samarbeidsutvalg - sammensetning, oppgaver m.m. Aktuelle ord og begreper i barnehagen Nyttige nettsteder og litteratur
Dette er en håndbok for foreldre, ansatte og eiere om barnehagesystemet, roller og ansvar, rettigheter og plikter, lover og forskrifter.

Bla i boken (åpnes i nytt vindu)